فضایی دلنشین برای با هم بودن

بایگانی
نویسندگان

شهر پاستیلی(2) ...

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

ملکه جدیدی آمد و جایگزین ملکه قبلی شد .

ملکه جدید به زیبایی و درخشندگی ملکه قبلی حتی یکم بالاتر بود . او انتخاب مردم بود . 
ملکه جدید با بقیه فرق داشت . او دوستی داشت که انسان بود !
هیچ وقت ، هیچ خرس پاستیلی ، با انسان دوست نشده بود .
ملکه آن دوست را از جنگل آورد . نامش ترانه بود و اسم ملکه هم لالایی !
اگر اسم این دو دوست را کنار هم بگذاریم ، می شود ترانه لالایی ! جالب است نه ؟!
ملکه به تمام مردم گفت : از الان ، ترانه یکی از شهروندان اینجاست . همه شما شهروندان باید بدانید که از امروز ترانه دختری است 12ساله و مشاور من . همه شهر تعجب کردند . 
پرچه گفت : اما ملکه این کار ...
ملکه حرف پریچه را برید و گفت : و هر شش خرس باید با او همراه باشند . 
ملکه به همراه خرس ها و ترانه به قصر رفت . ترانه بعد از رفتن ملکه به اتاقش ، به شش خرس گفت : من همه چیز را در مورد شما می دونم ولی درخواستم از شما این است که مرا تنها بگذارید .
شش خرس نگاهی به هم کردند و گفتند : ما می رویم ولی به ملکه چیزی نگویید .
بعد ترانه رفت تو اتاق خودش و به چیزی بسیار عالی فکر کرد . البته بعد از افکارش به خواب فرو رفت و رویایی حقیقی دید .

 

وقتی ترانه بیدار شده بود ، صبح شده بود .

ترانه شش خرس را صدا زد و از آنها خواست تا لباس های مخصوصش را به او بدهند . ترانه دست و صورتش را شست و لباس هایش را پوشید . 

به شش خرس گفت : من می خواهم ملکه راببینم ، آیا بیدار هستند ؟! ملوچه گفت : بله بیدار هشتند .

ترانه به اتاق پادشاهی ملکه رفت ، عرض ادب کرد و گفت : من درخواستی از شما دارم . 

ملکه گفت : بگو ، می شنوم .

ترانه مکثی کرد و گفت : خب ... من ... یک باغچه می خواهم !

ملکه تعجب کرد و خندید . شش خرس از رفتار ملکه تعجب کردند و به او نگاه کردند . ملکه گفت : در سرزمین پاستیلی خیلی زیاد باغچه داریم ، تو کدام را می خواهی ؟

ترانه گفت : من باغچه هایی با گل های سوسن ، رز ، داوودی ، بنفشه و... می خواهم . من می خواهم باغچه ای پر از گل های زیبا داشته باشم . 

ملکه گفت : باشه ! تو با شش هرس برو و هر چه برای باغچه ات می خواهی بخر . 

بعد از مدتی کوتاه ، تمام لوازم باغچه خریده شد . ترانه و شش خرس باغچه را ساختند . ملکه آمد و باغچه را دید و ایستاد . 

او خشکش زد . بعد ناگهان قدم برداشت و به سمت باغچه رفت . ترانه به او گفت : باغچه من امادهست . 

و این داستان ادامه دارد ...
#بانوی سبز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۶
banoye sabz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی