فضایی دلنشین برای با هم بودن

بایگانی
نویسندگان

شهر پاستیلی (4) ...

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

بعد از سه ساعت ترانه بیدار شد . آلوچه به اتاقش آمد و گفت : ملکه شمارا احضار کردند ، گویا با شما کار مهمی دارند . 

ترانه به اتاق ملکه رفت . ملکه دستور داد به غیر شش خرس و ترانه ، هیچکس آنجا نباشد . بعد از رفتن آنها ملکه گفت : 

من سه سال دیگر خواهم مرد . وقتی من مردم ترانه باید ملکه شود . 

ترانه گفت : ملکه من سال دیگر مردم این شهر را خوشبخت می کنم . مطمئن باشید که لیاقت این رتبه را خواهم داشت . 

بعد از سه سال ملکه لالایی مرد . حالا نوبت ترانه بود که ملکه شود . 

جشن ترانه تمام شد و او دستور داد تا به همه مردم پول بدهند تا هر چیزی که می خواهند بخرند . مردم که نمیدانستند چه خبر است ، سریع پول ها راگرفتند و برای خودشان چیزهایی خریدند .

ملکه ترانه در جشن به آرامی گفت : داستان من هم تمام شد . 

#بانوی سبز 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۸
banoye sabz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی